Lifekeys - psykologi verkossa
Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Mitä maksutapoja voin käyttää Lifekeysissä tilatessa?

Hyväksymme VISA ja Mastercard maksut. On myös mahdollista käyttää PayPalia ja Vippsiä. Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet / konsultaatiot ostoskoriin, siirryt kassalle. Seuraa näytöllä olevia ohjeita ja pidä huolta, että tietosi ovat oikein. Kun maksu on valmis, saat vahvistuksen sähköpostiisi Lifekeysiltä.

Entä jos korttini hylätään?

Lifekeys hylkää kortin vain pankkisi pyynnöstä. Kortillasi saattaa olla riittämättömät varat, korttisi saattaa olla estetty epäilyttävien tai epätavallisten tapahtumien vuoksi, tai antamasi tiedot eivät täsmää pankissa rekisteröityihin tietoihin. Syystä riippumatta, ota yhteyttä korttisi tarjoajaan tai käytä eri maksutapaa.

Mikä on Lifekeysin peruutuskäytäntö?

Konsultaation peruutus täytyy tehdä vähintään 24 tuntia ennen sovittua aikaa. Voit tehdä tämän helposti lähettämällä meille sähköpostia ja me hoidamme loput. Palautuksia ei saa peruutuksista, jotka tehdään alle 24 tuntia ennen sovittua aikaa.

Miten valitsen minulle sopivan Lifekeys psykologin?

Valitset psykologin Lifekeysin omista psykologeista, jotka löydä nettisivuilta kohdasta ’Lifekeysin psykologit’. Jokaisella psykologilla on kuva ja lyhyt teksti, jossa kuvaillaan heidän kohdealueensa sekä kerrotaan hieman psykologista itsestään. Valitse psykologi henkilökohtaiseen kemiaan perustuen, alueen mukaan, jossa tarvitset apua sekä kokonaisvaltaisen vaikutelman perusteella.

Mitä jos en pidä psykologistani?

Jokaisella Lifekeysin käyttäjällä on mahdollisuus valita ja vaihtaa psykologeja valikoidusta Lifekeysin psykologien listasta. Käyttäjänä sinulla on oikeus vapaasti vaihtaa psykologia syystä riippumatta. Jos sinulla on lisäpalautetta psykologistasi, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa contact@lifekeys.no – nimesi ja käyttäjätunnuksesi pidetään salaisina, kun psykologi saa palautteensa.

Voiko kukaan muu kuin minua hoitava psykologi päästä käsiksi henkilökohtaisiin tietoihini?

Maksutiedon lisäksi vain psykologi, joka on määrätty käyttäjälle, pääsee annettuihin henkilötietoihin. Jos käyttäjä päättää vaihtaa psykologia hoidon aikana ja/tai haluaa käyttää Lifekeysin toista psykologia, silloin uudelle psykologille siirretään henkilötiedot, jotka on annettu edellisen psykologin johdolla. Tämä tehdään sen vuoksi, että käyttäjän ei tarvitse täyttää tietojaan uudelleen.

Mitä minun pitää tehdä, jos haluan vaihtaa psykologini?

Lifekeysin käyttäjiä neuvotaan käyttämään samaa psykologia, jota he käyttävät läpi koko hoitoprosessin. Jos käyttäjä haluaa siirtyä toiselle psykologille, silloin tämä voidaan tehdä seuraavassa tapaamisessa. Käyttäjä siirtyy toiselle psykologille ja tilaa tapaamisen uuden psykologin henkilökohtaisen kalenterin kautta.

Mitkä ovat vaatimukset tapaamiselle psykologin kanssa?

Uskomme, että kaikki tarvitsevat joskus jotakuta, jolle jutella ja Lifekeys ei vaadi sinulta mitään kun käytät konsultaatiopalveluita. Psykologimme pystyvät huolehtimaan erilaisista ihmisistä erilaisten mielenterveysongelmien ja -haasteiden kanssa.

Kuinka turvallista verkkokauppaa on käyttää?

Lifekeys on sitoutunut takaamaan, että henkilötietojasi suojellaan aina, ja käytämme siksi useita menetelmiä petoksen ehkäisemiseksi. Sinua pyydetään antamaan tietoa, joka auttaa takaamaan, että luvattomat henkilöt eivät käytä teidän korttianne, kuten turvakoodi (CVC), maksaessasi verkon kautta. Tämä koodi on allekirjoituskaistaleen viimeiset kolme numeroa kortin takaosassa. Käytämme myös 3D Secure varmennusta VISA:lle ja Mastercardille. Voit rekisteröityä käyttäjäksi 3D Securelle kortin tarjoajan kanssa.

Mitä informaatiota minun ei tulisi antaa?

Arkaluontoinen tieto kuten osoitteet tai muu tieto, joka saattaa paljastaa käyttäjän digitaaliselle väärinkäytölle, tai fyysisiä vaivoja ei saa koskaan paljastaa. Jos näin käy, pyydämme käyttäjiämme välittömästi lopettamaan videopuhelun / kirjautumaan ulos ja ottaa yhteyttä Lifekeysiin osoitteeseen contact@lifekeys.no.

Ovatko käyttäjätietoni muiden saatavilla?

Kaikki henkilökohtaiset tietosi säilytetään turvallisella palvelimella, jota suojaavat palomuurit, jotka eivät ole muiden saatavilla.

Onko Lifekeysin soittamiseen tarkoitettu alusta vakaa ja turvallinen?

Lifekeys käyttää alustaa, joka pohjautuu WebRTC ratkaisuun ja on osoittanut olevansa verkkokeskustelun varmimpien muotojen joukossa. Kaikki puhelut ovat täysin salattuja, joka tarkoittaa, että turvallisuus on ensiluokkaista.

Mitä tapahtuu henkilökohtaiselle tiedolleni?

Sinun henkilökohtaista informaatiotasi kuten nimeäsi, puhelinnumeroasi, sosiaaliturvatunnustasi, tai muuta informaatiota säilytetään sillä psykologilla, jonka palveluita päätät käyttää. Tietojasi ei välitetä eteenpäin psykologien toimesta ja sitä ei käytetä ilman sinun lupaasi. Lifekeys turvaa käyttäjänsä, ja psykologeillamme on luottamuksellisuuden velvollisuus terveydenhuollon sääntelyiden mukaisesti.

Mitkä ovat tekniset vaatimukset Lifekeysin käyttämistä varten?

Jos sinulla on tietokone, Mac tai Android, sinun on käytettävä joko Chromea tai Firefoxia Lifekeysin videokonsultaatioita hyödyntäessäsi. Jos käytät iPhonea tai iPadia, sinun on käytettävä Safaria. On tärkeää, että käytät aina viimeisintä versiota selaimesta videon toimimisen kannalta. Kaikki edellä mainitut selaimet ovat ilmaisia, ja on suositeltavaa ladata ne Lifekeysin käyttämistä varten. Kaikki käyttäjät tarvitsevat internetyhteyden. Voit käyttää Wifiä tai mobiiliverkkoa. Pidä mielessä, että internetin kattavuus ja nopeus vaihtelee maan ja alueen mukaan. Lifekeys suosittelee, että sinulla on vakaa internetyhteys koko keskustelun ajan.

Pitääkö minulla olla kamera psykologin vastaanotolla?

Lifekeysin videopalvelu edellyttää webkameran ja mikrofonin käyttöä (jotka ovat useisiin laitteisiin sisäänrakennettuja), mutta käyttäjä voi valita haluaako hän käyttää videota vai ei. Lifekeys suosittelee vahvasti webkameran käyttöä tietokoneella, jotta konsultaatiosta saadaan kaikki mahdollinen hyöty. Voit myös halutessasi varata ajan puhelimen välityksellä.

Miten haen uraa Lifekeysissä?

Lifekeys hakee aina hyviä psykologeja, jotka haluavat auttaa laajentamaan tiimiämme. Lähetä hakemus ja ansioluettelosi olennaisten tietojen kanssa osoitteeseen career@lifekeyshealth.com.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä, lähetä viesti osoitteeseen:

contact@lifekeyshealth.com